proiect CRED

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Astăzi, 23 aprilie 2021, se lansează a 3-a ediție a Selecției „Creatori de Educație”, singura competiție, la nivel național, dedicată exclusiv cadrelor didactice din învățământul primar și gimnazial care realizează, zi de zi, un act educațional „altfel”

Într-un timp al nevoii acute de modele inspiraționale, dar și de împărtășire, căutăm, în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED, prin selecția națională ce le poartă numele, cei 50 de Creatori de Educație ai anului 2021.

Ei sunt cei care știu, zi de zi, să redefinească actul educațional.

Ei sunt cei care se reinventează permanent și se adaptează nevoilor tuturor elevilor pe care îi au la clasă.

Eveniment online marca „Proiectul CRED” - „Curriculum relevant, educație deschisă: un an de învățare online” || 10 martie 2021, ora 18:30

O nouă serie de evenimente online, marca „Proiectul CRED” (Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți), debutează miercuri, 10 martie, la ora 18:30.

La discuțiile din cadrul evenimentului participă experți în educație, cadre didactice din mediul universitar, iar transmisiunea live, pe pagina Facebook „Proiectul CRED”, permite și interacțiunea cu publicul.

[Consultare publică] Proiectele metodologiilor de organizare a programului „A doua șansă” pentru învățământul primar și învățământul secundar inferior

 În cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” - CRED, cod SMIS 118327, al cărui beneficiar este Ministerul Educației, este prevăzută o subactivitate dedicată revizuirii metodologiilor, planurilor-cadru și programelor școlare pentru programul A doua șansă.

Derularea acestui proces de revizuire rezultă din nevoia de a corela planurile și programele școlare specifice programului A doua șansă cu abordările curriculumului din sistemul general de educație, centrat pe competențe-cheie.

Lista câștigătorilor Selecției Naționale „Creatori de Educație” (ediția 2020), desfășurată în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED

[informare + foto via educred.ro]

«Ziua de astăzi, 11 septembrie, marchează desemnarea premianților Selecției Naționale de bune practici în educație, nivelurile primar și gimnazial, „Creatori de Educație”, ediția 2020.

Peste 200 de școli din întreaga țară vor utiliza platforme educaționale online, cu sprijinul experților e-learning CRED

În funcție de evoluția situației actuale, pe fondul pandemiei cauzate de noul coronavirus, ar putea fi necesară o nouă trecere la cursurile sau evaluarea online. Așadar, în cazul unui asemenea scenariu, școlile din România vor avea nevoie de o infrastructură virtuală adaptată.

Analiza stadiului de întrebuințare a platformelor de învățare online, la nivel național, în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, efectuată de experții e-learning din cadrul proiectului CRED

În contextul pregătirii noului an școlar, cu adaptarea la condițiile actuale, conform Planului de acțiuni pentru pregătirea anului școlar 2020-2021, experții e-learning locali și regionali din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți”- CRED, cu sprijinul inspectoratelor școlare județene, respectiv al Inspectoratului Școlar al Municipiului București, au întreprins un demers național privind identificarea platformelor de învățare utilizate pentru procesul didactic online în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, nivelurile pri

Cercetare cu privire la implicarea profesorilor participanți la programul de formare CRED, în desfășurarea învățării la distanță

În cadrul subactivității A.5.3. Realizarea de cercetări tematice care să sprijine procesul de implementare a curriculumului bazat pe competențe cheie, în perioada aprilie-mai 2020 a fost inițiată o cercetare online în rândul cadrelor didactice care au participat la programele de formare, organizate în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți - CRED”.

Cadrele didactice care au urmat cursurile de formare CRED, în sistem exclusiv online, au început evaluările finale

4.518 cadre didactice, organizate în 199 de grupe (84 de grupe din învățământul primar și 115 grupe din învățământul gimnazial), au început cursurile acreditate de formare, nivel II, în cadrul proiectului CRED, în data de 9 iunie.

Proiectul CRED continuă formarea formatorilor în sistem „blended learning”

Formarea formatorilor de cadre didactice, obiectiv al activității A3.2 a proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți - CRED” continuă, în format blended learning (cursuri față în față și online).

Etapele de formare au fost suspendate, în a doua jumătate a lunii martie, după instituirea stării de urgență. În toată această perioadă, pentru a preveni răspândirea noului coronavirus, activitatea de formare a formatorilor a fost întreruptă temporar.

Ministerul Educației și Cercetării face apel către cadrele didactice să contribuie cu resurse educaționale deschise, potrivite acestei perioade din anul școlar

Apel către profesori!

Ministerul Educației și Cercetării face apel la cadrele didactice să contribuie cu resurse educaționale deschise, potrivite acestei perioade din anul școlar.

Pagini

Subscribe to RSS - proiect CRED