știri despre proiectul CRED

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility

Peste 6.500 de cadre didactice din nivelul primar și gimnazial participă la formarea nivel II, în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED

Prima parte a anului școlar marchează debutul cursurilor de formare pentru un număr de 6.520 de cadre didactice (primar și gimnazial) din întreaga țară.

În cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED se desfășoară, în perioada 28 septembrie - 15 decembrie 2020, o nouă etapă de formare nivel II, în format exclusiv online.

Lista câștigătorilor Selecției Naționale „Creatori de Educație” (ediția 2020), desfășurată în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” - CRED

[informare + foto via educred.ro]

«Ziua de astăzi, 11 septembrie, marchează desemnarea premianților Selecției Naționale de bune practici în educație, nivelurile primar și gimnazial, „Creatori de Educație”, ediția 2020.

Peste 200 de școli din întreaga țară vor utiliza platforme educaționale online, cu sprijinul experților e-learning CRED

În funcție de evoluția situației actuale, pe fondul pandemiei cauzate de noul coronavirus, ar putea fi necesară o nouă trecere la cursurile sau evaluarea online. Așadar, în cazul unui asemenea scenariu, școlile din România vor avea nevoie de o infrastructură virtuală adaptată.

Analiza stadiului de întrebuințare a platformelor de învățare online, la nivel național, în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, efectuată de experții e-learning din cadrul proiectului CRED

În contextul pregătirii noului an școlar, cu adaptarea la condițiile actuale, conform Planului de acțiuni pentru pregătirea anului școlar 2020-2021, experții e-learning locali și regionali din cadrul proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți”- CRED, cu sprijinul inspectoratelor școlare județene, respectiv al Inspectoratului Școlar al Municipiului București, au întreprins un demers național privind identificarea platformelor de învățare utilizate pentru procesul didactic online în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, nivelurile pri

Cercetare cu privire la implicarea profesorilor participanți la programul de formare CRED, în desfășurarea învățării la distanță

În cadrul subactivității A.5.3. Realizarea de cercetări tematice care să sprijine procesul de implementare a curriculumului bazat pe competențe cheie, în perioada aprilie-mai 2020 a fost inițiată o cercetare online în rândul cadrelor didactice care au participat la programele de formare, organizate în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți - CRED”.

Cadrele didactice care au urmat cursurile de formare CRED, în sistem exclusiv online, au început evaluările finale

4.518 cadre didactice, organizate în 199 de grupe (84 de grupe din învățământul primar și 115 grupe din învățământul gimnazial), au început cursurile acreditate de formare, nivel II, în cadrul proiectului CRED, în data de 9 iunie.

Proiectul CRED continuă formarea formatorilor în sistem „blended learning”

Formarea formatorilor de cadre didactice, obiectiv al activității A3.2 a proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți - CRED” continuă, în format blended learning (cursuri față în față și online).

Etapele de formare au fost suspendate, în a doua jumătate a lunii martie, după instituirea stării de urgență. În toată această perioadă, pentru a preveni răspândirea noului coronavirus, activitatea de formare a formatorilor a fost întreruptă temporar.

Subscribe to RSS - știri despre proiectul CRED