Proiecte de acte normative supuse consultării publice în anul 2017
Notă: Proiectele de acte normative indexate în această arhivă respectă cronologia publicării inițiale.
Notă: Proiectele de acte normative indexate în această arhivă respectă cronologia publicării inițiale.
Proiecte de Acte Normative, a prezentului act normativ: Hotărâre de Guvern privind transmiterea unor părți dintr-un imobil aflat în domeniul public din administrarea Ministerului Educației Naționale - Universitatea „Transilvania” din Brașov, în administrarea Serviciului Român de Informații, respectiv în administrarea Ministerului Transporturilor.
Hotărâre a Guvernului privind unele măsuri de utilizare a Fondului de contrapartidă provenit din ajutorul Guvernului Japoniei constituit în baza Înţelegerii realizate prin schimbul de note diplomatice semnate la Bucureşti la 7 ianuarie 2000, în baza cărora Guvernul Japoniei oferă Guvernului României un ajutor nerambursabil în valoare de 500 milioane yeni, şi a Acordului încheiat între Guvernul României şi Japan Internaţional Cooperation System la 1 februarie 2000, pentru derularea acestui ajutor
Proiectul Hotărârii de Guvern privind aprobarea conţinutului şi formatului actelor de studii care vor fi eliberate absolvenţilor şi personalului didactic din sistemul naţional de învăţământ preuniversitar este supus consultării publice.
Eventualele propuneri și observații vor fi comunicate electronic Biroului Acte de Studii, până pe data de 14 aprilie 2017 inclusiv, la adresele de e-mail:
Metodologia de evaluare a activităţii manageriale desfășurate de către directorii și directorii adjuncți din unitățile de învățământ preuniversitar, denumită în continuare metodologie, reglementează modalitatea de evaluare a activităţii manageriale desfășurate de către persoanele care ocupă funcția de directori și directori adjuncți.
Puncte de vedere, propuneri și/sau sugestii sunt așteptate pe adresa de e-mail adrian.barbulescu@edu.gov.ro.
Observațiile și propunerile pe marginea acestui proiect pot fi trimise în perioada 27 ianuarie - 7 februarie pe adresa de e-mail dgis@edu.gov.ro.
UPDATE:
Consultarea publică s-a încheiat. Versiunea finală a acestui proiect a fost aprobată prin ordin de ministru și este disponibilă aici.
***
Propunerile/observaţiile pot fi transmise pe adresa de e-mail dual@tvet.ro până în data de 31.01.2017.
Ordinul de ministru supus dezbaterii publice reglementează modul de organizare şi funcţionare a Societăților Antreprenoriale Studențești (SAS), constituite ca structuri fără personalitate juridică la nivelul instituţiilor de învăţământ superior acreditate, de stat sau particulare, din România. Documentul este fundamentat pe principiul dreptului la asistenţă şi la servicii complementare în învăţământul superior, în conformitate cu prevederile legale.