Dezvoltarea capacității Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice de monitorizare și prognoză a evoluției învățământului superior în raport cu piața muncii
PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPACITATE ADMINISTRATIVĂ TITLUL PROIECTULUI: Dezvoltarea capacității Ministerului Educației Naționale și Cercetării Științifice de monitorizare și prognoză a evoluției învățământului superior în raport cu piața muncii
Solicitant: MINISTERUL EDUCAȚIEI NAȚIONALE ȘI CERCETĂRII ȘTIINȚIFICE
Valoarea totală a proiectului: 20.261.691,98 lei
Partener: ACADEMIA ROMÂNĂ
 
							



 Documentul contribuie la promovarea echității în educație ca subiect relevant pentru societate, întrucât își propune să servească decidenților și celor implicați în elaborarea politicilor publice ca suport și punct de plecare pentru dezvoltarea unor documente strategice, a planurilor de implementare sau metodologiilor subsecvente, de aplicare.
Documentul contribuie la promovarea echității în educație ca subiect relevant pentru societate, întrucât își propune să servească decidenților și celor implicați în elaborarea politicilor publice ca suport și punct de plecare pentru dezvoltarea unor documente strategice, a planurilor de implementare sau metodologiilor subsecvente, de aplicare. Parteneriatul școală – familie – comunitate reprezintă o problemă actuală importantă, reliefată de diferite documente de politică educațională la nivel național și internațional și de cercetările în domeniul educației. În România, conform Legii educației naționale nr. 1/2011, părinții sunt considerați parteneri principali și beneficiari ai procesului de învățământ.
Parteneriatul școală – familie – comunitate reprezintă o problemă actuală importantă, reliefată de diferite documente de politică educațională la nivel național și internațional și de cercetările în domeniul educației. În România, conform Legii educației naționale nr. 1/2011, părinții sunt considerați parteneri principali și beneficiari ai procesului de învățământ. Prezentul studiu reprezintă o sinteză realizată pe baza Raportului asupra stării sistemului național de învățământ preuniversitar din România 2014 – partea de analiză statistică elaborată de Institutul de Ştiinte ale Educației.
Prezentul studiu reprezintă o sinteză realizată pe baza Raportului asupra stării sistemului național de învățământ preuniversitar din România 2014 – partea de analiză statistică elaborată de Institutul de Ştiinte ale Educației.