Reperele metodologice pentru aplicarea curriculumului național la clasa a XII-a în anul școlar 2024 - 2025 au fost elaborate la nivelul Centrului Național de Politici în Educație și Evaluare pe discipline/module/grupe de discipline/domenii de pregătire profesională, inclusiv pentru învățământul special, rezultând o colecție de 95 de materiale distincte grupate astfel:
-
32 de repere metodologice elaborate pentru învățământul liceal, filierele teoretică și vocațională, precum și pentru disciplinele de cultură generală din învățământul tehnic.
-
17 repere metodologice elaborate pentru specificul învățământului profesional și tehnic (IPT), pentru domeniile profesionale ale IPT, discipline/module de specialitate;
-
25 de repere metodologice elaborate pentru specificul învățământului profesional special (IPS), acoperind atât domenii profesionale, cât și discipline/module de studiu, dintre care 23 de documente au fost realizate pentru clasa a XII-a și 2 documente au fost realizate pentru clasa a XI-a;
-
21 de repere metodologice elaborate pentru specificul învățământul liceal tehnologic special (LTS), acoperind atât domenii profesionale, cât și discipline/module de studiu.
Reperele metodologice au scopul de a oferi îndrumare și sprijin cadrelor didactice în planificarea, proiectarea și organizarea procesului de predare-învățare-evaluare, venind în completarea colecțiilor anterior elaborate.
Linkuri utile
Repere metodologice pentru aplicarea curriculumului la clasa a XI-a în anul școlar 2023 - 2024
Repere metodologice pentru aplicarea curriculumului la clasa a X-a în anul școlar 2022 - 2023
Repere metodologice pentru aplicarea curriculumului la clasa a IX-a în anul școlar 2021 - 2022
- 19219 afişări