Precizări MEN - 22 ianuarie

Text Size:

  • Increase
  • Decrease
  • Normal

Current Size: 100%

Current Style: Standard

Accessibility
Versiune tiparSend by email
Data publicării: 
22 Ian 2019

Referitor la recentele discuții din spațiul public pe tema învățământului primar,  vă transmitem o serie de precizări:

În contextul identificării unor soluții care să conducă la creșterea nivelului de achiziții cognitive dobândite la finalul claselor de debut din învățământul primar, MEN și grupuri de experți în educație și-au propus să analizeze toate cauzele posibile ale decalajelor de cunoștințe acumulate, inclusiv cercetarea efectelor psihologice pe care le presupune repetarea unei clase.

Cu toate acestea, unghiul de analiză nu implică adoptarea unor decizii, ci constituirea unui set complex de măsuri, precum crearea unui mecanism de identificare timpurie a riscului de eșec școlar, dezvoltarea de programe remediale specifice sau inițierea de programe de formare în domeniul abordării diferențiate la clasă.

În concluzie, subiectul sus-menționat reprezintă o temă de dezbatere într-un context mult mai larg, scopul fiind acela de a dezbate pro și contra, din perspectiva măsurilor care pot reduce fenomenul decalajului de achiziții cognitive.

BIROUL DE COMUNICARE